22 квітня 2015 року на базі нашої школи відбувся районний семінар-практикум директорів ЗОШ І-ІІІ ступенів Красилівського району на тему: «Виявлення, вивчення, узагальнення та упровадження передового педагогічного досвіду». У роботі семінару брали участь начальник Управління освіти, молоді та спорту Красилівської районної державної адміністрації Заїка О.М., завідувач РМК Глущук Н.С.
Знайомство директорів з навчальним закладом розпочалося з візитної картки лідера школи та було продовжене відвідуванням уроків: біології у 8-Б класі на тему: «Загальна характеристика класу «Птахи» (Вчитель Стаховська І.В.); уроку географії у 9-Б класі на тему: « Столичний економічний район» (Вчитель Солодюк В.М.); інтегрованого уроку математики та інформатики у 10-Б класі на тему: «Програмні засоби навчального призначення. Розв’язування тригонометричних рівнянь» (Вчитель Харчук О.О.); уроку української мови у 5-Б класі на тему : «Написання префіксів -роз,-без, -з, -с, -пре,- при,- прі» (Вчитель Кізюн А.В.); уроку трудового навчання у 10-Б класі на тему: «Плетіння бісером. Виготовлення пасхального яйця» (Вчитель Кременецька Н.А.); уроку української мови ( читання) у 4-А класі на тему: « Василь Сухомлинський «Усмішка» (Вчитель Козак Н.Д.)
Учасники семінару відзначили високий науково-методичний рівень уроків та виховного заходу « Ми - діти твої, Україно».
У теоретичній частині заступник з навчально-виховної роботи Пушко Б.В. акцентував увагу на створенні системи та дотриманні алгоритму виявлення, вивчення та поширення передового педагогічного досвіду; визначив критерії, які засвідчують ефективність нововведення та види узагальнення досвіду. Директор школи Крикунова В.Д. у своєму виступі ознайомила присутніх із системою вивчення та впровадження досягнень науки і педагогічної практики у навчально-виховний процес у Красилівській ЗОШ І-ІІІст.№1; описала форми, методи, які використовуються адміністрацією під час вивчення досвіду вчителів школи. Заступник директора по початкових класах Комарницька Н.П. відзначила особливість процесу вивчення та поширення передового досвіду вчителів початкових класів та вказала на результативність впровадження педагогами початкової школи інновацій у навчально-виховний процес.
У школі створені усі умови для творчих пошуків і формування передового педагогічного досвіду: наявність творчо працюючих вчителів, вибір проблемної теми, чіткий розподіл обов’язків, здоровий морально-психологічний клімат, стимулювання ініціативи.
|